loading...
بیا تو سرگرمی
حامد بازدید : 1169 نظرات (3)

حراج پيراهن ايمون زائد  نمايش گذاشته شد که مشخص شد اين لباس که به مبلغ 14 ميليون تومان به يکي از هواداران فروخته شده است اصل نبوده است و پيراهن اصلي تحويل خريدار نشده است که وي نيز از اين موضوع ناراحت و خواستار پيگيري آن بود

پرسپولیس همیشه کلک میزنه حتی به هوادار خودش.

حامد بازدید : 878 نظرات (0)

هر ساله به مناسبت نوروز، سایت‌های مختلف لوگوهای خود را با توجه به نو شدن سال جدید، نونوار می‌نمایند. در این بین برخی از سایت‌های مطرح دنیا نیز همزمان با این اتفاق، لوگوی خود را نوروزی می‌کنند. مطرح‌ترین سایتی که اکثرا کاربران ایرانی با آمدن سال جدید منتظر تغییر لوگوی آن هستند، گوگل است.

google

امسال نیز مانند سال‌های گذشته، گوگل لوگوی مناسبتی خود را به بهانه نوروز به نمایش گذاشت. سبک و سیاق لوگو، مانند دیگر طرح‌های جدیدی است که گوگل به‌تازگی از آن استفاده می‌کند. در لوگوی نوروزی امسال، استفاده از نمادهای سبزه، سیر، سیب و ماهی به چشم می‌خورد؛ هرچند که به نظر می‌رسد گوگل نتوانسته هفت‌سین کامل ایرانی را در لوگوی خود پیاده نماید.

لوگوی مورد اشاره برای کاربران کشورهای منتخب به‌نمایش گذاشته می‌شود. برای دیدن لوگو می‌توانید به نسخه امارات متحده گوگل رفته و از لینک‌های پایین، زبان فارسی را انتخاب نمایید. عجیب است که گوگل در صفحه اصلی فارسی خود، لوگوی نوروزی را جای نداده است!

نوروز

در همین راستا، موتور جستجوی بینگ مایکروسافت نیز تصویری از پل خواجوی اصفهان را برای پس‌زمینه چند روز قبل سایت خود انتخاب نموده است.

حامد بازدید : 909 نظرات (0)

سرور

سروری که برای کسانی که  سرعت کم دارند میتوانند به این شبکه با لذت به تماشا بپردازند

ادرس را در نوار مرورگر خود کپی کرده و اینتر را بزنید:

mms://a600.l3944034599.c39440.g.lm.akamaistream.net/D/600/39440/v0001/reflector:34599?BBCUID=043a2343de2414d8ca3c8cd1b1f81bd32eedc1dbe0805194341f3426f8408eaa_n&SSO2-UID=

حامد بازدید : 974 نظرات (0)

يك محقق ايراني در دانشگاه پنسيلوانيا به كمك يكي از همكارانش ، نشان داده است كه مي توان با استفاده از پرتوهاي پلاسمايي اجسام را نامريي كرد.
ايده نامريي كردن اجسام تا چندي پيش تنها در سطح داستانهاي تخيلي علمي نظير «مرد نامريي» ، «چ جي ولز» مطرح بود اما «نادر انقطاع» و «آندرآ آلو» از دانشگاه پنسيلوانيا شيوه اي را پيشنهاد كرده اند كه با استفاده از آن مي توان با فناوريهاي موجود، اجسام را تا حد زيادي غير قابل رويت ساخت .
به اعتقاد فيزيكدان اين روش كاربردهاي متعددي در فناوري هاي نظامي مربوط به مخفي كردن و استتار اجسام خواهد داشت . در گذشته گروههايي از فيزيكدانان كوشيده بودند با روش موسوم به «روش آفتاب پرست» به استتار اشيا و اجسام دست يابند.
محققان دانشگاه توكيو نيز بر روي نوعي پارچه تحقيق مي كنند كه بر همين مبنا عمل استتار را انجام مي دهد: در داخل اين پارچه دانه هايي نظير رشته تسبيح كار گذارده شده كه مي تواند صحنه اي را كه برروي آن تابانده مي شود منعكس سازد و جسمي را كه اين پارچه بر آن پوشانده شده نظير بدن آفتاب پرست به رنگ محيط درآورد و به اين ترتيب آن را نامريي سازد.
محقق ايراني و همكارش با انجام محاسباتي نشان داده اند اجسام كروي يا استوانه اي كه با اين قبيل سپرها پوشيده شوند، عملا نور بسيار كمي از خود بازمي تابند. در عمل زماني كه اين اجسام در معرض نور مريي قرار داده مي شوند، نوري كه از آنها به چشم مي رسد آنقدر اندك است كه عملا ديده نمي شوند.
يك محدوديت اين فناوري آن است كه هر سپر مخصوص تنها براي يك طول موج خاص كار مي كند و به عنوان مثال جسمي كه در زير نور قرمز غيرقابل رويت شده اگر تحت پرتوهاي به رنگ سبز يا آبي قرار گيرد قابل مشاهده خواهد بود. نكته ديگر آنكه سپر نامريي كننده زماني عمل مي كند كه طول موج با تابيده شده نزديك ابعاد خود جسم باشد. به اين ترتيب در مورد نور مريي، از اين سپر تنها براي مخفي كردن اجسام ميكروسكوپي مي توان استفاده به عمل آورد. اجسام بزرگتر تنها هنگامي از ديد پنهان مي شوند كه پرتوهاي با طول موج بلندتر به آنها تابيده شود. بنابراين با اين فناوري نمي توان افراد يا خودروها را نامريي كرد.
اما انقطاع معتقد است كه از اين فناوري مي توان در زمينه هاي ديگر نظير توليد موادي كه از برق زدن و درخشش اجسام جلوگيري مي كنند استفاده به عمل آورد. اين سپرها همچنين مي توانند مانع از تاثير نامطلوب نوري شوند كه از اجسام ريز پراكنده مي شود و به اين ترتيب مي توانند بازده ميكروسكوپها را افزايش دهند. يك كاربرد ديگر اين روش نامريي كردن ماهواره ها در فضا است.

 
حامد بازدید : 755 نظرات (0)

روانشناسان در مورد مفاهیم مبهمی مانند خلاقیت و هوش اختلاف نظر دارند و هر نظری در مورد همبستگی میان این صفات و چپ‌دستی به درک بهتر خود این مفاهیم وابسته خواهد بود.
بنابراین در مورد هر اظهار نظری در مورد باهوش‌بودن چپ‌دست‌ها كه 10 درصد جمعیت جهان را تشكيل مي دهند با ترديد مواجه مي‌شود. اما چند تحقیق جدی رابطه‌هاي جالبی را میان دست غالب و مهارت‌های شناختی نشان داده‌است.

به نظر می‌رسد که راست‌دست‌ها ممکن است در تحصیلات دانشگاهی اندکی موفق‌تر از چپ‌دست‌ها باشند.همچنین پژوهش‌ها نشان می‌دهند که چپ‌دست‌ها به میزان بیشتری دچار ناتوانی‌های خواندن یا دیس‌لکسیا هستند.

در مقابل چپ‌دست‌ها در وظایفی که نیازمند تجسم ذهنی اشیاست مسلط‌ترند و شاید به همین دلیل باشد که شطرنج‌بازان چپ‌دست نسبت بالاتری دارند.

مدعاهای کلی‌تر به خصوص "راست‌مغزی" در مقابل "چپ‌مغزی" بیشتر شبه‌ علم‌اند تا مفاهیمی علمی.

 

منبع:جدیدترین دات کام

حامد بازدید : 594 نظرات (0)

همه انسان‌ها خواب می‌بینند اما آنچه زنان و مردان می‌بینند هم از لحاظ محتوا و هم از لحاظ واکنش‌های فیزیکی بدن با هم تفاوت دارد. مردان در خواب بیشتر مردان دیگر را می‌بینند اما زنان هم مردان و هم زنان دیگر را به طور مساوی در خواب می‌بینند.

خواب یکی از رمزآلود‌ترین تجارب بشر در طول زندگی‌اش است. در ادامه حقایقی که شاید خیلی‌ها در مورد خواب ندانند آورده شده است. خواب‌ها مى‌توانند جالب، هیجان‌انگیز، وحشتناک و یا صرفاً عجیب و غریب و غیرعادى باشند. در این مقاله با ١٠ واقعیت درباره خواب که توسط پژوهشگران کشف شده است آشنا مى‌شویم.

۱-شما ۹۰ درصد خواب‌هایتان را فراموش می‌کنید.
با ۵ دقیقه پیاده روی پس از بیدار شدن از خواب نیمی‌از خوابتان فراموشتان می‌شود و پس از ۱۰ دقیقه ۹۰ درصد آن فراموش می‌گردد.

۲-افراد کور هم خواب می‌بینند
افرادی که کور مادرزاد نیستند، مانند بقیه خواب می‌بینند و در خواب تصاویری مشخص در برابر دیدگان آن‌ها ظاهر می‌گردد. افرادی که کور مادرزاد هستند تنها در خواب حس لامسه و بویاییشان کار می‌کند و می‌توانند‌‌ همان تجربه‌ای که در محیط عادی دارند را در خواب داشته باشند.

۳- خواب‌هایی که مردان و زنان می‌بیند با هم تفاوت دارد
همه انسان‌ها خواب می‌بینند اما آنچه زنان و مردان می‌بینند هم از لحاظ محتوا و هم از لحاظ واکنش‌های فیزیکی بدن با هم تفاوت دارد. مردان در خواب بیشتر مردان دیگر را می‌بینند اما زنان هم مردان و هم زنان دیگر را به طور مساوی در خواب می‌بینند. .

۴- ما تنها آنچه را که می‌دانیم خواب می‌بینیم
خواب‌های ما معمولا مملو از اتفاقات و چیزهای عجیب و غریب است اما نکته جالب اینجاست که تمام این عجایب و غرایب با آنچه که ما می‌دانیم و می‌شناسیم درست شده‌اند. شاید شی‌ای را در خواب ببینیم که هرگز ندیده‌ایم اما اجزا آن مسلما چیزهایی است که ما زمانی ملاقات و یا حس کرد‌هایم. همچنین بر طبق تحقیقات به عمل آمده تمامی‌چهره‌هایی که در خواب می‌بینیم در طول زندگی حتما مشاهده کرده‌ایم ولی شاید دیدار آنقدر کوتاه بوده که به خاطر نسپرده‌ایم.

۵- عده معدودی خواب‌های سیاه و سفید می‌بینند
۴ درصد افراد بینا در تمام طول عمر خود خواب‌های سیاه سفید می‌بینند و بقیه یا همیشه خواب‌های رنگی می‌بینند و یا گاهی رنگی و گاهی سیاه و سفید خواب می‌بینند جالب است در تحقیقی که در بین سال‌های ۱۹۱۵ تا ۱۹۵۰ انجام شد ۱۲ درصد افراد خواب‌های سیاه سفید می‌دیدند اما از همین افراد در سال ۱۹۶۰ مجددا تست گرفته شد و این میزان به ۴٫ ۴ درصد رسید، به نظر می‌رسد مشاهده تصاویر سیاه و سفید سینما و تلویزیون روی خواب افراد تاثیر می‌گذارد.

۶- خواب‌ها ممکن است سبب بیماری‌های روانی شوند
بر طبق تحقیقات به عمل کسانی که بیماری‌های روانی دارند خواب‌هایی مشابه آنچه بر آن‌ها می‌گذرد می‌بینند همچنین کسانی که خواب‌های پر استرس می‌بینند بیشتر در معرض بیماری‌های ناشی از استرس روانی قرار دارند.

۷- حیوانات هم خواب می‌بینند
مطالعه روی امواج مغزی حیوانات در حین خواب نشانگر آن است که حیوانات هم مشابه انسان خواب می‌بینند.

۸- خیلی مواقع در خواب فلج می‌شویم
بدن انسان می‌تواند در خواب به طور کامل فلج شود و سپس از پس از بیداری به سرعت از این حالت بیرون بیاید.

۹- ممکن است در خواب مرز واقعیت و خواب گم شود
تمامی‌اتفاقات و اصوات در محیطی که در خوابیده‌ایم ممکن است به صورتی دیگر توسط مغز تصویر شود. مثلا در‌هال خانه خوابیده‌ایم و موسیقی از تلویزیون پخش می‌شود شاید تصور کنیم که در کنسرتی بزرگ هستیم.

۱۰- خیلی چیزهایی که در آینده رخ می‌دهد را می‌بینیم (تعبیر خواب)
یک تحقیق علمی‌نشان داد که ۳۰ درصد افراد به طور متوسط اعتقاد دارند آنچه در خواب دیده‌اند به طور تمام و کمال در مواقعی برای آن‌ها رخ داده است. برخی این مقدار را بین ۶۳ تا ۹۸ درصد افراد جامعه می‌دانند. هنوز هیچ توجیه علمی‌برای این موضوع پیدا نشده است.

۱۱- اگر خر و پف می‌کنید خواب نمی‌بینید
این موضوعی است که منابع بسیاری در اینترنت به آن اشاره کرده‌اند اما تاکنون به طور علمی اثبات نشده .

حامد بازدید : 689 نظرات (1)

ایران
آمار جراحی بینی در کشور ما آنچنان بالا رفته است که میتوان گفت در تهران سالانه ۳۰ هزار جراحی بینی انجام میشود بنابراین با کمیاغماض میتوان گفت در ایران داشتن یک بینی زیبا معیار زیبایی است.

کره جنوبی
در کره آنهایی که دارای پلکهای زیبا باشند جذاب ترند به همین دلیل جراحی پلک در این کشور دارای طرفداران بسیار زیادی است زیرا کرهای ها خواهان چشمهای درشت و پلک های زیبا هستند.

آسیای جنوبی
ساکنان جنوب شرقی آسیا داشتن پوست سفید را نشان دهنده زیبایی میدانند به همین دلیل استفاده از لوازم آرایشی وبهداشتی در این منطقه بسیار زیاد است.

غرب آفریقا
در این مناطق هر چه وزن بیشتر وخط های کششی بیشتری داشته باشید جذاب ترید به همین دلیل خانوادهها دختران دم بخت را به مراکز افزایش وزن میفرستند.

فرانسه
فرانسویها علیرغم اینکه در معدن لوازم آرایش به سر میبرند معتقد هستند که همان چهره واقعی خودشان زیبا است و نباید تغییری بر روی آن ایجاد کنند.

چین
چینیها معتقدند بلند قدترین آنها خوشگل تر است اما متاسفانه نمیتوانند کار زیادی بر روی قد و قواره خود انجام می دهند.

نیوزلند
نیوزلندیها برای زیبا کردن خود سعی میکنند سر وصورت خود را با لوازم خالکوبی، خالکوبی کنند.

حامد بازدید : 951 نظرات (1)

استفاده متفاوت از خمیردنداناز خمیر دندان برای تمیزشدن، سفید شدن، حذف لکه ها، بازیابی و محافظت از مینای دندان استفاده می شود. اما خمیردندان قابلیت های شگفتی در کنار تمیز کردن دندان های ما دارد. می توان باعث تسکین برخی دردها و خلاص شدن از شر لکه ها و بوی تند و بسیاری موارد دیگر بشود.




01) تسکین تحریک ناشی از گزش حشره ها ، زخم ها و تاول ها. ناراحتی های پوست ناشی از گزش حشره ها اغلب باعث خارش می شوند. یک قطره کوچک خمیر دندان بر روی نیش حشرات خارش و تورم را کاهش می دهد. همچنین با خشک کردن زخم ها و تاول ها باعث درمان سریع تر آنها می شود. در ادامه 14 استفاده دیگر را خواهید خواند …

حامد بازدید : 784 نظرات (0)

بر اساس تصاویر دوربین های مدار بسته ایستگاه ترن این زن انگلیسی در حال خروج از قطار بود که در اثر مصرف الکل به زیر قطار شهری سقوط کرد .

دراین حال یکی از مسافران که شاهد ماجرا بود با کشیدن ترمز اضطراری جان این زن را نجات داد. پلیس انگلیس از مردم درخواست کرد با وجود نزدیکی جشن های کریسمس بعد از مصرف چنین مشروباتی در معابر عمومی تردد نکنند. همچنین پلیس یادآور شد که قصد ما از بین بردن چنین جشن هایی نیست بلکه هدف ما حفظ جان شهروندان است.


حامد بازدید : 546 نظرات (1)


1) آرنولد بنت:
داستان نویس انگلیسی(۱۸۶۷،۱۹۳۱) وی برای آنکه ثابت کند آب شهر پاریس از نظر بهداشتی کاملا سالم است، یک لیوان از آن را خورد و در اثر تیفوئید ناشی از آن در گذشت!

۲) آگاتوکلس:
(خودکامه سراکیوز ۳۶۱، ۲۸۹ ق.م) در اثر قورت دادن خلال دندان خفه شد.

۳) آلن پینکرتون:
(موسس آژانس کارآگاهی آمریکا ۱۸۱۹، ۱۸۸۴) هنگام نرمش صبحگاهی به زمین خورد و زبانش لای دندان ماند و زخم شد و در اثر قانقاریای ناشی از این زخم درگذشت.

۴) آیزادورا دانکن:
(رقاص آمریکایی ۱۸۷۸، ۱۹۲۷) هنگامی که در اتومبیل بود، شال گردن بلندش به چرخ عقب اتومبیل گیر کرد و گردنش شکست و خفه شد.

۵) اسکندر کبیر:
(پادشاه مقدونی ۳۵۶ ،۳۲۳ ق.م) به دنبال دو روز میگساری و عیاشی در اثر تب درگذشت.

۶) الکساندر:
(پادشاه یونان ۸۹۳،۱ ۱۹۲۰) یک میمون خانگی گازش گرفت و در اثر عفونت خون در گذشت.

۷) تامس آت وی:
(نمایشنامه نویس انگلیسی ۱۶۵۲، ۱۶۸۵) مرد فقیری بود. به دنبال روزها گرسنگی سرانجام یک گیته به دست آورد و با آن یک دست پیچ گوشت خرید و از شدت ولع همان لقمه دهان پرکن اول گلو گیرش شد و خفه اش کرد!

۸) تامس می:
(مورخ انگلیسی ۵۹۵،۱ ۱۶۵۰) بر اثر بلعیدن غذای زیادی، خفه شد.

۹) جان وینسون:
(ماجرا جوی بریتانیا ۱۵۵۷، ۱۶۲۹) وی در ۷۲ سالگی از اسب به زمین افتاد و میخی وارونه بر زمین افتاده بود، در سرش فرو رفت.

۱۰) جروم ناپلئون بناپارت:
(آخرین بناپارت آمریکایی ۱۸۷۸، ۱۹۴۵) در سنترال پارک نیویورک، پایش به زنجیر سگ زنش گرفت و افتاد و در اثر زخم های حاصله در گذشت.

۱۱) جورج دوک کلارنس:
(انگلیسی ۱۴۴۹،۱۴۷۸) به دستور برادرش ریچارد سوم در خمره شراب خفه شد.

۱۲) جیمز داگلاس ارل مورتون:
(۱۵۲۵،۱۵۸۱) بوسیله دستگاهی شبیه گیوتین که خودش آن را به اسکاتلندیان معرفی کرده بود، سر بریده شد.

۱۳) رودولفونی یرو:
(ژنرال مکزیکی ۱۸۸۰، ۱۹۱۷) اسبش در شن روان گرفتار شد و سنگینی طلاهایی که به همراه داشت باعث فرو رفتن به درون ماسه شد.

۱۴) زئوکسیس:
(نقاش یونان قرن پنجم ق.م) به تصویری که از یک ساحره پیر کشیده بود آنقدر خندید که یکی از رگ هایش پاره شد و مرد!

۱۵) ژراردونرال:
(نویسنده فرانسوی ۱۸۰۸ ،۱۸۵۵) با بند پیشبند، خودرا از تیر چراغ برق خیابان حلق آویز کرد.

۱۶) فرانسیس بیکن:
(۱۵۶۱،۱۶۲۶) براثر گرفتاری در یک سرمای ناگهانی گرفتار شد و درگذشت.

۱۷) فالک فیتز وارن چهارم:
(بارون انگلیسی ۱۲۳۰، ۱۲۶۴) در بازگشت از یک جنگل، اسبش در باتلاق افتاد و فالک که زره پوشیده بود، در درون زره اش خفه شد.

۱۸) کلادیوس اول:
(امپراتور روم ۵۴ ب م. ۱۰ ق.م) با یک پر آغشته به سم خفه شد.

۱۹) کنت اریک مگنوس آندرئاس هرس ستنبورگ۱۸۶۰، ۱۸۹۵)
این انگلیسی در اثر خشم ناشی از مستی، با سیخ بخاری به دوستش حمله کرد، اما خودش توی بخاری افتاد و سوخت.

۲۰) گریگوری یفیموویچ راسپوتین:
(۱۸۷۱،۱۹۱۶) وزنه ای به بدنش بستند و در رود نوا غرقش کردند.

۲۱) لایونل جانسن:
(شاعر انگلیسی ۱۸۶۷ ،۱۹۰۲) از روی چهارپایه پشت بار به زمین افتاد و در اثر زخمهای حاصله در گذشت.

۲۲) لنگی کالیر:
(کلکسیونر آمریکایی ۱۸۸۶،۱۹۴۷) در خانه خود و در تله ای مهلک درگذشت. تله را برای دستگیری دزدان کار گذاشته بود.

۲۳) مارکوس لیسینیوس کراسوس:
(سیاستمدار رومی ۱۱۵، ۵۳ ق.م) این رهبر بدنام و صراف رمی به دست سربازان پارتی با ریختن طلای مذاب در حلقش درگذشت.

۲۴) هنری اول:
(پادشاه انگلیسی ۱۰۶۸،۱۱۳۵) در اثر افراط در خوردن مارماهی دچار ناراحتی روده شد و مرد.

۲۵) یوسف اشماعیلو:
(کشتی گیر ترک) بر اثر سنگینی طلاهایی که به کمرش بسته بود در دریا غرق شد. چون نتوانست به راحتی شنا کند

حامد بازدید : 296 نظرات (0)

کلارا مدمور، ۱۰۵ ساله، ساکن آمریکا، دختری که تا به حال هرگز ازدواج نکرده است. او علت این موضوع را مشغله بیش از حد خود در زندگی عنوان کرده است.

او غرق شدن کشتی تایتانیک و جنگ جهانی اول را به خوبی به خاطر دارد.







خوش به حالش واسه همين 105 يال زنده مونده ديگه شوخي نيست كه

حامد بازدید : 232 نظرات (0)


از چی بگم برات؟
انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد؟
جز یه کاغذ سفید پاره؟
خب آره رفیق تقلب توشه ولی باخودکار سفید!
تو هم مثل منی کم درد نداری ، درد اصلیت اینه که علاقه ای به درسم نداری؛
من کسی نیستم با این امتحانا دردم بگیره ، ولی این نمره ها رو کی میخواد گردن بگیره!

حامد بازدید : 185 نظرات (0)

آورده اند که…

روزی در سرزمین ایران یکی از مریدان خوابی را دید که در آن نکته عجیبی بودند. پس یارانش را جمع بکرد و موضوع را برایشان نقل فرمود!


از وی بپرسیدند ای فلانی خوابت را نقل فرما . بگفت در خواب بدیدم که از طریق اینترنت پرسرعت Dial up در وب بچرخیدم و همی لذتی ببردم. نه مشکلی در سرعت اینترنت بود و نه سایتی فیلتر!

پرسیدند عجیب است. دلیلش چیست که اینک حیرانی؟


بگفت همانا مشغول بودم که زنگ در صدا کرد. با ناراحتی برخاستم و به پندار اینکه رفتگر محله است رفتم تا درب را بگشایم. درب را باز کردم اما چون درب را گشودم کسی جز حکیم را ندیدم.



حکیم بداخل آمد و مرا دید که در حال گشت و گذار در اینترنت بودم. پس گفت : ای اینترنت ندیده …ای سرعت ۵۶ کیلوبایت به بالا ندیده … ای خیر ندیده از اینترنت … خجالت نمی کشی؟ مگر توبه نکرده بودی که دیگر با اینترنت (بیب) ایران آنلاین نشوی؟ به همین زودی توبه خود را شکستی؟ و خواستی دوباره وقتت را پای آن تلف کنی؟



از این گفته ها به خود آمدم و یاد قطعی و کندی اینترنت بیفتادم و به یکباره از خواب بپریدم! خواستم با Dial up سری
به وب بزنم ولی با Error مواجه شدم و توفیق نیافتم.


یاران همه تحت تاثیر قرار گرفتند و با هم به وضع اینترنت بگریستند…!

حامد بازدید : 134 نظرات (0)

خوب الان دیگه هممون با پلیس ۱۱۰ آشنا هستیم و می*دونیم که چه مواقعی باید با پلیس ۱۱۰ تماس بگیریم. و همینطور می*دانید که شماره تماس پلیس در آمریکا ۹۱۱ است. اما حتما اگه پای صحبت یکی از کارکنان پلیس ۱۱۰ یا ۹۱۱ بشینید خاطرات جالبی از تماس همشهریها دارند که برای شما تعریف کنند. در ادامه چند مورد از این تماس های خنده دار با پلیس ۹۱۱ را خواهیم آورد.
الو !من

زندانی

شده ام!
زنی اهل فلوریدا بعلت اینکه داخل اتومبیلش زندانی و محبوس شد با ۹۱۱ تماس گرفت! بعدا مشخص شد که فقط کافی بود قفل را بصورت دستی فعال کند تا درهای ماشین باز شود . این زن که هویت او ناشناس است، اتومبیل خود را در پارکینگ فروشگاهی در کیسیمی پارک کرده بود . بعد در تماس تلفنی خود، هراسان گفته بود:” ماشینم روشن نمیشود. من داخل ماشین گیر افتاده ام! هیچ یک از قطعات ماشینم کار نمی*کند . داخل ماشین بشدت گرم است و حالت خفگی به من دست داده است.” اپراتور به او گفت که چگونه بطور دستی قفل ماشین را باز کند و زن پس از انجام آن، توانست به راحتی و به سلامت از اتومبیلش خارج شود!
الو!حوصله ام سر رفته است!
جان تریپ لت ۴۵ ساله که مردی بیکار و تنها بود، به جرم مزاحمت تلفنی برای ۹۱۱ متهم شناخته شده است . او بیش از ۲۷ هزار مرتبه با ۹۱۱ تماس گرفته بود. به گفته پلیس، او برای فرار از تنهایی و پیدا کردن فردی برای سرگرمی، در طول روز، گاهی بیشتر از صد مرتبه تماس میگرفت. همچنین از پشت تلفن سرو صدایی عجیب و غریب از خود ایجاد میکرد. سر انجام پلیس از طریق رد یابی تلفن همراه او، موفق به دستگیری جان شد. جان بابت آن از پلیس عذر خواهی کرد وگفت چون وقت آزاد زیادی داشته، اقدام به آن عمل کرده است. حالا او به پرداخت جریمه ای ۱۰۰۰ دلاری و یا شش ماه زندان محکوم شده است.
الو!

من ناگت مرغ می*خواهم!
زنی اهل فلوریدا از اینکه شعبه مک دونالد محل، نمی*توانست ناگت مرغ به او تحویل دهد و بشدت عصبانی شده بود، سه بار با ۹۱۱ تماس گرفت و وضعیت اضطراری خود را گزارش داد. این زن ۲۷ ساله که لاتریزا گودمن نام دارد با پلیس تماس گرفت تا از متصدی صندوق مک دونالد شکایت کند،چون حاضر نبود پول او را پس بدهد. گود من گفته بود: ” این یک وضعیت اظطراری است اگر میدانستم که ناگت مرغ ندارد، پول نمی*دادم. حالا به جای ناگت مرغ، میخواهند دابل برگر به من بدهند، ولی من دابل برگر دوست ندارم!” او به جرم ایجاد مزاحمت برای پلیس، *دستگیر شد.
الو!

تلویزیون را خاموش

کنید!
یک زن آلمانی خانه دار خشمگین با پلیس تماس گرفت، چون همسرش دست از تماشای تلویزیون بر نمی*داشت! این زن ۴۴ ساله با ۹۱۱ تماس گرفت و با صدایی محزون و گرفته، یک وضعیت اظطراری را در خانه اش گزارش داد.ولی وقتی پلیس به آنجا رسید، زن در خانه راه می*رفت و شوهر۴۶ ساله اش، مقابل تلویزیون نشسته و فیلمی را تماشا می*کرد. پلیس نتوانست به زن کمک کند، ولی او را نزد مشاور فرستاد تا شاید مشکلش از آن طریق حل شود.
الو،

نمی*توانم مسئله ریاضی ام را حل

کنم!
پسر بچه ای به نام جانی، وقتی نتوانست تکلیف ریاضی اش را در خانه حل کند، با پلیس تماس گرفت و درخواست کمک کرد. جالب اینکه، متصدی تلفن به پسر بچه در حل مشکل ریاضی کمک کرد!
الو !

میگوم کم است!
زنی با پلیس تماس گرفت تا گزارش دهد که داخل غذایی که در رستوران سفارش داده، به اندازه دلخواه او میگو یافت نمیشود! این مشتری عصبانی به پلیس گفت: ” همین حالا یک مامور پلیس را به اینجا بفرستید تا ببیند که در این رستوران چه خبر است. داخل غذای من به اندازه کافی میگو پیدا نمی*شود!” وقتی روز بعد مامور پلیس به سراغ زن آمد، او به شدت دلخور شد. به گفته کارکنان رستوران زن حتی منکر پس گرفتن پولش شده و به قصد شکایت با پلیس تماس گرفته بود. به گفته آشپز رستوران غذای سفارشی زن هیچ مشکلی نداشت.
الو!

یک سرقت مسلحانه!
مردی اهل ساروسونا که ماموران پلیس قصد دستگیر کردنش را داشتند، از طریق تماس دروغین با ۹۱۱ قصد داشت ماموران را گمراه کند. پلیس در تعقیب اتومبیل مردی ۲۸ ساله بود تا به او دستور ایست دهد که تماسی از ۹۱۱ دریافت کردند، مبنی بر انکه چند خانه آن طرف تر، سرقت مسلحانه ای اتفاق افتاده استو در ابتدا بنظر میرسید نقشه فریبکارانه مرد گرفته، چون ماموران دست از تعقیب او کشیدند ولی تعدادی دیگری مامور به تعقیب آمدند و در محوطه پارکینگ ، اسلحه ای داخل اتومبیل او پیدا کردند. مرد به جرم حمل غیر مجاز اسلحه دستگیر شد و پس از آن مشخص گشت که او با تلفن همراهش با ۹۱۱ تماس گرفته تا ماموران را فریب دهد و از محل دور کند!

حامد بازدید : 152 نظرات (0)

سقراط می گه یونانیها دروغ گو اند.
خود سقراط یونانیه پس سقراط دروغ می گه که یونانیا دروغ گو اند.
بنابراین یونانیها راست گو اند پس سقراط راست می گه که یونانیا دروغ می گن
حالا شما بگین یونانیا راست گویند یا دروغ گو؟

حامد بازدید : 138 نظرات (0)

اهي وقتها عوامل متعددي دست به دست هم مي دهند تا نكته اي ؛ مطلبي ؛ خبري شايد هم يك بازي مورد توجه بسيار قرار گيرد .
نمي دانيم وقتي شما هم اين اسكرين سيور را ببينيد به اين مسئله توجه خواهيد كرد يا خير كه چه دلايلي آن را محبوب كرده است ؟

كاراكتر مورد استفاده در آن ؟ نوع ساختار آن ؟ تازگي ؟ شايد هم احساسي كه ميليونها انسان نسبت به كاراكتر اصلي اين اسكرين سيور دارند .

در هر صورت بد نيست بدانيد كه این اسکرین سیور محبوب ترین اسکرین سیور در آمریکا و کشورهای دیگر است.


***برای دیدن این اسکرین سیوراینجاکلیک کنید.***



در ضمن شما می توانید با حرکات موس هر بلایی سر کارکتر بیاورید.

حامد بازدید : 147 نظرات (0)
میدانید: اردنی ها چاقترین مردمان روی زمین هستند .

آیا میدانید: ۸۰% موجودات دنیا را حشرات تشکیل داده اند .

آیا میدانید: حدود ۷۰۰۰ نوع برنج مختلف در دنیا وجود دارد .

آیا میدانید: اکثر افراد در کمتر از ۷ دقیقه خوابشان می برد

آیا میدانید: که بیماری قند اولین عامل کوری در مردم جهان است ؟

آیا میدانید: (۱۱%) جمعیت جهان را چپ دستان تشکیل داده است ؟

آیا میدانید: استرس تا ۵ برابر سیستم ایمینی بدن را پایین می آورد ؟

آیا میدانید: حرف D برای اولین بار در عدد ۱۰۰ بکار می رود (Hundred)

آیا میدانید: سرود اصلی کشور یونان متشکل از ۱۵۸ بیت میباشد ؟

آیا میدانید: دو سوم آدم رباییهای جهان در کلمبیا به وقوع می پیوندد؟

آیا میدانید: پشه اشخاص جوان را نسبت به اشخاص پیر ترجع میدهد

آیا میدانید: حرف سی (C) هیچگاه در املای اعداد انگلیسی بکار نمیرود .

آیا میدانید: یک گاو می تواند از پله ها بالا برود ولی پایین نمی تواند بیاید

آیا میدانید: تنها یک نفر در جهان در مقابله با ایدز جان سالم به در برده است

آیا میدانید: وزن کل انسان های جهان با وزن کل مورچه های جهان برابر است

آیا میدانید: یگانه چیزی که بیشتر باعث مرگ و میردر جهان میشود پشه است

آیا میدانید: مقاومت موش صحرایی در برابر بی آبی بیشتر از شتر میباشد .

آیا میدانید: هر هکتار جنگل قادر است بیش از پنج تن گرد و غبار هوا را جذب کند .

آیا میدانید: ۱روز سیاره زهره برابر است به ۳۰ روز زمینی و یک سالش ۷ ماه است

آیا میدانید: که در خط استوا ، دمای هوا در تمام فصول سال تقریبا یکسان است؟’

آیا میدانید: تعداد مرغ ها در سراسر جهان تقریبا” با جمعیت انسانها مساوی است .

آیا میدانید: قطر خورشید در حدود ۱۳۹ هزار حجم آن ۱۰۳ میلیون بار بزرگتر از زمین است.

آیا میدانید: در یک سانتی متر مربع پوست شما (۱۲) متر عصب و (۴) متر رگ و مویرگ وجود دارد .

آیا میدانید: ۵۰ درصد جمعیت جهان در طول حیات خود هیچگاه از تلفن استفاده نکرده اند .

آیا میدانید: موشهای صحرایی سالانه یک سوم منابع و ذخایر غذایی جهان را نابود می سازند؟

آیا میدانید: برای اینکه ۷۰۰ گرم به وزن شما اضافه شود باید ۹ کیلو سیب زمینی بخورید ؟

آیا میدانید: حروف انگلیسی A,B,C,D در املای انگلیسی هیچ یک از اعداد ۱ تا ۹۹ دیده نمی شود؟

آیا میدانید: اگر ساعت ۷ صبح با هواپیما، توکیو را ترک کنید ساعت ۷:۴۵ عصر روز قبل به هاوایی می*رسید

آیا میدانید: تقلب در مدارس بنگلادش جرم به حساب می*آید و افراد بالای ۱۵ سال در صورت تقلب کردن، به زندان فرستاده می شوند

آیا میدانید: با جستجو کردن عدد ۲۴۱۵۴۳۹۰۳ در گوگل، عکس یک سری آدم میبینید که سرشان را در یخچال فرو کرده*اند..
****البته با چیلتر بکشن***

آیا میدانید: اگر سلول های موجود بر روی پوست بدن یک انسان را به دنبال هم بیچینیم طول آن ۴۵ مایل خواهد شد
حامد بازدید : 161 نظرات (0)

فرهنگ گُت یک فرهنگ فرعی و در اصل یک خرده فرهنگ می*باشد که امروزه در بسیاری از کشورها دیده می*شود. این فرهنگ ابتدا از انگلستان و در اوایل ۱۹۸۰ پدید آمد. اما باید بدانید که این فرهنگ تاریخچه قدیمی*تری هم دارد که مربوط به قرن ۱۹ میلادی می*باشد و ریشه در ادبیات گوتیک (وحشی و وهمی) و فیلم*های ترسناک دارد.
فرهنگ گت پیوستگی زیادی با موسیقی، مبحث هنرهای زیبا و همچنین مُد دارد.
افراد عضو این فرهنگ عجیب معمولا لباس*های عجیب و با ظاهری قدیمی و قرون وسطایی می*پوشند و معمولا از رنگ سیاه در پیرایش خود بهره *می*برند.

حامد بازدید : 159 نظرات (0)



فارس به نقل از اینوستورز گزارش داده که بر اساس آمار ارائه شده در کتاب رکوردهای گینس «آگاتا کریستی» مقام اول در میان پرفروش*ترین نویسندگان جهان را دارد. از آثار منتشر شده این نویسنده بیش از یک میلیارد نسخه در جهان به زبان انگلیسی منتشر شده و قریب به یک*میلیارد دیگر به 103 زبان زنده دنیا ترجمه شده و به فروش رسیده است. این نویسنده یکی از محبوب*ترین نویسندگان جهان است که بر اساس داستان*هایش سریال*ها و فیلم*های داستانی متعددی در جهان تولید شده است.


او در دوارن کودکی علاقه زیادی به داستان سرایی داشت و همواره داستان*هایش را برای گربه خانگی*اش نقل می*کرد...مادر «آگاتا کریستی» علاقه*ای به مدرسه*های انگلیس در زمان کودکی «آگاتا» نداشته است. او بر این باور بوده که مدرسه*ها ذهن کودکان را به بیراهه می*برند و اصولا برای کودکان مفید نیستند. از این رو وی به «آگاتا کریستی» اجازه نداد تا به مدرسه برود.

حامد بازدید : 132 نظرات (0)

اصغر فرهادی بهترین هنر پیشه است که در فیلم جدایی نادر از سیمین بازی کرده بود اینبار در جهان صاحب جام شد و با انجلینا جولی بازیگر بزرگ هالیوود دست داد و با ان ها عکس دسته جمعی گرفت

اصغر فرهادی

حامد بازدید : 285 نظرات (0)

بله. یکبار دیگر یک بازیکن ایرانی که اینده ی روشنی داشت مجبور بود به روبین کازان روسیه ترانسفر شود با اینکه او در تیم بزرگی مانند پرسپولیس بود اما پرسپولیس جای خوبی برای پیشرفت او نبود حتی استقلال را که من طرفدار آن و کاملترین تیم میدانم جای خوبی برای پیشرفت نیست علیرضا حقیقی میتواند از این به بعد اینده ی روشن خود را تحقق سازد

و اگر خدا بخواهد ایران در جام جهانی از او استفاده کند چون رحمتی دیگر در ان زمان افت خواهد کرد...

علیرضا حقیقی

حامد بازدید : 138 نظرات (0)

ایرانی در اپل!

باز هم یک ایرانی موفق و دانا اینبار در اپل

ایرانی ها در هرجا هستند و در هرجا که هستند به کار های بزرگی مشغول هستند.

حامد بازدید : 140 نظرات (0)

 

دونا سیمپسون 44 ساله اهل اوهایو با 600 Lb سنگین وزن ترین زن جهان محسوب می شود. زمانیکه او عکس های خود را در توئیتر منتشر کرد ، به ستاره ای پرطرفدار تبدیل شد و طرفدارانش از او خواستند تا جائیکه می تواند چاق تر شود تا بتواند رکورد سنگین وزن ترین مادر جهان را بشکند.آنها برای او مقدار زیادی غذا می فرستادند تا او بتواند آنها را به هدفشان برساند.

اما زندگی برای دونا سیمپسون تغییر کرد. او امسال از همسر 49 ساله اش که 5 سال با او زندگی می کرد جدا شد.

به گزارش پرشین وی ،پس از این جدایی دونا تصمیم گرفت تا وزن خود را کاهش دهد.او در این زمان متوجه شد که قربانی هدف های دیگران شده و زندگی خود و دو کودک خردسالش را ویران نموده است.
Persianv.com At site

دونا در بیمارستان و قبل از زامیان دومین فرزندش
Persianv.com At site

بقیه در ادامه ی مطلب....

حامد بازدید : 131 نظرات (0)

اکثر دختران در سنین نوجوانی بیشتر وقت خود را صرف خرید کردن و گردش با دوستان خود می کنند اما گروهی از دختران در امریکا وجود دارند که از مدرسه باب لارسون در رشته جن گیری فارغ التحصیل شده و به کار جن گیری و خارج کردن ارواح شیطانی از بدن افراد می پردازند!!

ساوانا، جس، کریستینا، ملانی و براین دخترانی هستند که بین 16 تا 19 سال سن دارند و پس از اینکه کشیش باب لارسون اعلام کرد که به افراد با ایمانی برای از بین بردن نیروهای شیطانی نیاز دارد، به مدرسه او مراجعه کرده و آموزش های لازم برای جن گیری و مبارزه با شیاطین را آموختند.

Persianv.com At site


این دختران می گویند که این کار بسیار سخت، دشوار و در بعضی مواقع واقعا ترسناک است. آنها برای دفع جن و شیطان از بدن فرد مورد نظر از انجیل، صلیب و آب مقدس استفاده می کنند و برای اینکار از مردم هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی کنند اما بیشتر مردم به آنها مبلغی پرداخت می کنند تا هزینه سفر آنها جبران شود.
به گزارش سیمرغ، براین می گوید که آنها خیلی کم برنامه های تلویزیون را تماشا می کنند چرا که در این برنامه ها شیطان را کاملا حس می کنند. آنها حتی اعتقاد دارند که فیلم هایی مانند هری پاتر و گرگ و میش، باعث تحریک شر و شیطان می شوند!

حامد بازدید : 262 نظرات (0)

هیلاری کلینتون در دیداری که با رئیس دولت هنگ کنگ داشت و درحال صحبت کردن در مقابل دوربین های تلویزیونی بود که ناگهان یک مرد نیمه برهنه از پشت سر آنها عبور کرد!واکنش دیدنی هیلاری را ببینید !!!



Persianv.com At site

Persianv.com At site

بقیه در ادامه ی مطلب....

حامد بازدید : 238 نظرات (0)

 

قبیله كومبای در یكی از استانهای اندونزیایی كشور پاپوا گینه نو واقع است.

شهرت مردم این قبیله بخاطر زندگی بسیار اولیه آنها درخانه‌های درختی است كه گاهی ارتفاع آنها به 20 متر میرسد

Persianv.com At site

بقیه در ادامه ی مطلب....

حامد بازدید : 143 نظرات (0)
تصاویر زیر بیشترین بازدید در صفحات اینترنتی را داشته است.

به گزارش «24»، از میان میلیونها تصاویر که روزانه در اینترنت منتشر می شود بعضی حیرت و شگفتی بازدیدکنندگان را موجب می شود. تصاویر زیر در سال 2011 بیشترین تعداد واکنش از سوی بازدیدکنندگان صفحات وب را در برداشته است.

  • Persianv.com At site 

     کرکودیل عظیم الجثه در فیلیپین

    Persianv.com At site

  • بقیه در ادامه ی مطلب...
  • حامد بازدید : 149 نظرات (0)

    تن تن به عنوان محبوبترین خبرنگار دنیا شناخته می شود. این شخصیت که بیشتر در کتاب ها از او نام برده شده است این روزها به یک بازی کامپیوتری تبدیل شده و افراد زیادی را به سمت خود کشانده است. در اینجا سعی داریم تا به بررسی این بازی بپردازیم ولی در ابتدا لازم است تا بیشتر با خود تن تن و داستان های او آشنا بشویم.

    بقیه در ادامه ی مطلب....

    حامد بازدید : 2890 نظرات (1)

    شعور باطن كارگاه خداوند است.  "مارك فيشر"

    ترس

    از بين بردن ترس در شعور باطن

    ابتدا به سراغ  حالت " آلفاي ذهن " مي رويم :

    عملكرد مغز در چهار مرحله صورت مي گيرد كه يكي از اين مراحل حالت آلفا است . در اين حالت  مغز در وضعيت انسان بيدار است .وضعيتي مانند نيايش ،استراحت ، گوش كردن به موسيقي ملايم و حالت قبل از خواب .

    تواتر امواج مغري در حالت آلفا بين 8 تا 14 هرتز و دامنه ي گسترش ان حدود 100 ميكروولت است .

    اين حالت بهترين وضعيت در مغز براي ايجاد تصوير هاي ذهني و يا تلقين موثر به  ضمير ناخود اگاه است چون در اين حالت امواج ذهني از نظم قابل توجهي بر خوردار هستند.

    اما براي از بين بردن ترس ها در شعور باطن  ، ابتدا ذهن را در حالت الفا قرار دهيد و سپس تصوير هايي را برخلاف انچه كه از آن مي ترسيد در ذهن خود شكل دهيد . براي درك بهتر اين حالت  چند مثال مي زنيم:

    -          شخصي را فرض كنيد كه از امتحان مي ترسد ، او براي رهايي از اين حالت بايد خود را در حالتي مجسم كند كه درحال بيرون امدن از امتحان است و دوستانش خوشحال به سمت او مي آيند  تا به او تبريك بگويند .

    -          حال شخصي را فرض كنيد كه از آب مي ترسد تصوير سازي او براي رها شدن از اين حالت  اين گونه است كه ابتدا ذهن خود را در حالت الفا قرار مي دهد  و  سپس تصور مي كند كه راحت و خوشحال در حال شنا كردن در آب است .

    -          يا شخصي را درنظر بگيريد كه از صحبت كردن در جمع مي ترسد ، او بايد خودش را درحالتي مجسم كند كه در حال سخنراني  براي جمع است و آنها ، يعني جمع مشتاقانه نشسته اند  و به صحبت هاي او گوش مي دهند.

    نتيجه اينكه  شما از هر چه مي ترسيد كافيست عكس آن را در شعور باطن خود به تصوير بكشيد . در اين حالت شما مي توانيد از  تكرار عبارات تاكيدي مثبت مانند " من شجاع و پر انرژي هست و ... " نيز استفاده كنيد.

    تعداد صفحات : 9

    درباره ما
    متفاوت ترین وبلاگ وبلاگ بیا تو سرگرمی
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 357
  • کل نظرات : 315
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 4,355
  • بازدید کلی : 122,386
  • کدهای اختصاصی